Specjalista ds. klientów kluczowych

WYMAGANIA:

  • znajomość zagadnień z branży IT, 
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku dotyczącym projektów IT, np. w sektorze administracji publicznej i resortowej, sektorze przemysłowym, itp.,
  • umiejętności negocjacji i prezentacji produktów,
  • biegła obsługa komputera, w tym pakietu biurowego MS Office,
  • wysoka kultura osobista,
  • zdolności organizacyjne, operatywność, samodzielność zaangażowanie,
  • dyspozycyjność, otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • prawo jazdy kat. B.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • obsługa handlowa i stałe utrzymywanie dobrych relacji z klientami,
  • przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych,
  • opracowywanie ofert handlowych,
  • współpraca handlowa z partnerami;
  • samodzielne realizowanie powierzonych zadań.

OFERUJEMY:

  • pracę w firmie z 20-letnim doświadczeniem i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • przejrzyste zasady wynagradzania, premie uzależnione od zaangażowania, umiejętności i efektów,
  • możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia techniczne, językowe i "miękkie")
  • indywidualne podejście do każdego pracownika,
  • równowagę między życiem zawodowym i prywatnym,
  • udział w realizacji ciekawych projektów,
  • praca w przyjaznej atmosferze w zespole specjalistów z branży,
  • prywatna opieka medyczna

Jeżeli odpowiada Ci to stanowisko prześlij nam swoje CV na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z dołączoną klauzulą o ochronie danych.