Na serwisowaniu systemów teleinformatycznych znamy się najlepiej. Robimy to od początku swojej działalności 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Świadczymy usługi utrzymania i wsparcia technicznego zarówno dla rozwiązań przez nas wdrożonych jak i obcych.
W zakresie rozwiązań sprzętowych wykonujemy przede wszystkim rekonfiguracje, naprawy lub wymiany urządzeń. W naszej siedzibie posiadamy pomieszczenia do testowania urządzeń, magazyn sprzętu zastępczego oraz środowiska umożliwiające diagnozę nieprawidłowości w ich działaniu.
W zakresie oprogramowania świadczymy usługi utrzymania z możliwością dostępu do poprawek oraz uaktualnień jak również wsparcia technicznego w postaci konsultacji ze specjalistami. Opinia użytkowników ma największe znaczenie.
Usługi utrzymaniowe świadczymy z dojazdem do siedziby klienta lub zdalnie poprzez zastosowanie bezpiecznych łączy. Dbamy o to, by na każdym etapie trwania zgłoszeń klient miał wiedzę o ich statusie. Wszystko po to by zapewnić najwyższą jakość naszych usług.